نحوه محاسبه امتیازات در ایکاریم
اتحاد سلحشوران
اتحاد رمز پيروزي

مقاله ی حاضر  توضیح کاملی در مورد نوع امتیاز دهی در ورژن جدید بازی ایکاریم می باشد . دوستانی که تفاوت امتیازی برایشان نامفهوم است با خواندن این مطلب از نحوه امتیاز گیری در بازی  آگاه گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .



جمع امتیازات در بازی به 5 عامل اصلی مربوط می شود.

امتیازات کل شما =تعداد جمعیت + مقدار طلایی که صرف کشتی خرید کشتی تجاری میکنید با تقسیم بر 300 + امتیازات ساخت و ساز + امتیاز ژنرالی + امتیازات تحقیقاتی

تعداد جمعیت

اولین عامل تعداد جمعیت شماست یعنی هر کارگر یا دانشمند و یا شهروند شما 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند.

مقدار طلا

دومین عامل مقدار طلایی که شما برای خرید کشتی تجاری خرج میکنید؛ تقسیم بر 300 کنید حاصل آن امتیازی است که به جمع امتیازات شما اضافه میشود (در ورژن قبل این عدد؛ تقسیم بر 100 می شد که این امر الان باعث کسر امتیاز از همه عزیزان شده است.)

 بر طور مثال:

 من الان برای خرید کشتی به 700000 طلا نیاز دارم. باید 700000 رو به 300 تقسیم کنم که میشود 2333 و این مقدار امتیازیست که با خرید این کشتی به دست آوردم و به مجموع امتیازات من اضافه میشود.

سه عامل دیگر امتیازات ساخت و ساز و امتیاز ژنرالی و امتیازی که شما با به پایان رساندن یک تحقیق به دست می آورید.

امتیازت ساخت و ساز

این نوع از امتیازات به دو دسته تقسیم میشوند:

اول - اینکه شما مقدار منابعی که برای ساخت یک ساختمان یا بالا بردن سطح یک ساختمان مصرف می کنید رو ضربدر 1% کنید میشه امتیازی که شما با ساخت اون ساختمان بدست میاورید.

مثال شما برای بالا بردن سطح شهرداری به یک مرحله بالاتر به 53000 چوب و 48000 سنگ نیاز دارید که جمع این منابع میشه 101000 منابع و این مقدار رو ضربدر 1% کنید میشه 1010 امتیاز که با بالا بردن این شهرداری به دست میارید .

دوم - هر مرحله از ساخت یک ساختمان 1 امتیاز به جمع امتیازات شما اضافه میکند.

پس با بالا بردن سطح شهرداری مثال زده شده 1011 امتیاز بدست میاریم.

امتیاز ژنرالی

امتیاز ژنرالی که جمع آن در امتیازات کل شما حساب میشود به شرح زیر است:

هر نیرویی که میسازید اعم از نیروهایی که در سربازخانه ها یا در کارگاهای کشتی سازی میسازید مقدار منابعی که صرف ساخت آن نیرو میکنید ضربدر 2% کنید که امتیاز ژنرالی آن نیرو بدست می آید.

برای مثال برای ساخت شمشیر باز به 30 چوب و 30 گوگرد نیاز دارید با ساخت 1 شمشیر باز شما 60 منابع صرف ساخت آن کردید که 60 رو ضربدر 2% کنید امتیاز ژنرالی شمشیر باز بدست میاد که میشه 1.2

امتیازاتی که با ساخت نیرو ها بدست می آورید :

نیرو

امتیاز

نیرو

امتیاز

سرباز مسلح

1.4

غول مکانیکی

6.2

نیزه دار

0.6

شمشیرباز

1.2

سرباز سنگ انداز

0.4

کمان دار

1.1

تفنگدار کارابین

4

دژکوب

4.4

منجنیق

11.2

بمب انداز

31

هلیکوپتر

2.5

بالن بمب افکن

5.8

آشپز

4

دکتر

10

کشتی ها

کشتی دژکوب

5.4

کشتی آتش

6.2

کشتی دژکوب با چرخ پره دار

36

کشتی با کمان فولادی

6.8

کشتی منجنیق دار

6.4

کشتی بمب انداز

22.4

زیردریایی

18.2

این اعدادی که جلوی هر یک از نیروها نوشته شده  نشان دهنده امتیاز ژنرالی آن نیرو است که البته توجه داشته باشید: با داشتن ساختمانهایی همچون نجاری یا عینک سازی و بقیه ساختمانهایی که منابع مورد نیاز ساخت نیرو را کمتر می کنند این اعداد هم متغییر هست . امتیازاتی که بالا امده حالت پیش فرضی است که بدون کاهنده ها بدست می آید.

امتیازات تحقیق:

هر تحقیقی مقدار معینی امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد.

 برای مثال تحقیق "آزمایشات" که در ورژن جدید آمده است به 21360 امتیازات تحقیقاتی نیاز دارد تا به اتمام برسد. با به پایان رسیدن این تحقیق یا هر تحقیق دیگری، شما مقدار امتیازات تحقیقاتی رو ضربدر 2 % کنید، که برابر با امتیازیست که به شما می دهد .

 مثال آزمایشات با 21630 امتیازات تحقیقاتی ضربدر 2% میشه 432 امتیاز . و با به پایان رسوندن هر تحقیق 4 امتیاز هم می گیرد یعنی در مثال بالا 436 امتیاز گرفتیم که جمع امتیازات اضافه می شود (در ورژن قبلی ضربدر 6% می شد و مرحله 1 آینده ها رو ضربدر 12% که با این امر کسر امتیاز قابل توجهی از همه شده در این ورژن)

آخرین مطلب هم در مورد تحقیق های آینده هست که در این ورژن بصورت زیر ضریب آنها انجام میشه .

آینده ها در مرحله 1 خود ضربدر 2% و در مرحله 2 خود ضربدر 5% و در مرحله 3 خود ضربدر 8% می شود و این روند تا آخر ادامه داره یعنی با بالا رفتن مرحله آینده ها 3% به ضریب شما اضافه می شود .

مثال در آینده اقصادی مرحله 1 532000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که ضریب آن 2% هست و میشه 10640 امتیاز اما در آینده اقتصادی 2 به 1064000 امتیاز تحقیقاتی نیاز دارید که با ضریب 5% میشود 53200 امتیاز.

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها
  • فراماسونري
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اتحاد سلحشوران و آدرس selahshoran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 20692
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ندای ولایت